سفارش تبلیغ
صبا ویژن

50? از کاربران Google در عرض 9 ثانیه از جستجو کلیک می کنند

هنوز از ارزش سئو برای ناشران اخبار محلی اطمینان ندارید؟ یک مطالعه جدید درباره رفتار کاربر Google ، برخی از بینش های جستجوگر را کشف کرده است.

با تجزیه و تحلیل بیش از 1800 جلسه رفتار کاربر گوگل ، تیم داده در Backlinko دریافت که فقط 9? از جستجوگران گوگل به پایین صفحه اول نتایج جستجو راه می یابند. ناشران خبری که در بالای آن صفحه اول نشان داده نشده اند ، به کلی حذف می شوند. Backlinko همچنین دریافت که 50? از کاربران Google در عرض 9 ثانیه از جستجو بر روی نتیجه کلیک می کنند و میانگین زمانی که کاربر برای کلیک کردن روی چیزی نیاز دارد 14.6 ثانیه است.

این تنها بینش جستجوی شگفت آور کشف شده در این مطالعه جدید رفتار کاربر نبود.

وقتی تیم Backlinko بررسی کرد که چند نفر روی تبلیغات در مقابل نتایج ارگانیک کلیک می کنند و درصد کلیک هایی که به محلی می رود ، متوجه شدند که اکثر کاربران Google در طول جلسه جستجو از یک صفحه بازدید می کنند. فقط 6? برای دریافت پاسخ به پرسش خود نیاز به بازدید از چهار صفحه یا بیشتر دارند.

این برای ناشران خبری دیجیتال به چه معناست؟

برای مبتدیان ، این نشان می دهد که ناشران باید بیشتر کار کنند تا مردم را در وب سایت های خود بیشتر نگه دارند. ناشران نمی خواهند منابع خود را در یک استراتژی SEO سرمایه گذاری کنند که فقط منجر به گردش مالی بالا و نرخ پرش می شود. و با این حال ، داده ها نشان می دهند دقیقاً همان چیزی است که در بسیاری از موارد اتفاق می افتد. ناشرانی که استراتژی های SEO را بدون تمرکز همزمان روی روش های تعامل اجرا می کنند ، در می یابند بازدیدکنندگانی که از طریق جستجوی Google به وب سایت خود می رسند ، پس از خواندن فقط یک صفحه ، گزاف گویی می کنند. این نوع ترافیک حداقل مفید است ، زیرا بازدیدکنندگانی که وارد می شوند و پس از خواندن فقط یک صفحه از بین می روند ، بعید هستند مشترکین پرداختی شوند.

ناشران برای حفظ بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تر باید چه کار کنند؟

این لیست گسترده است ، اما چند استراتژی شامل افزودن لیست “مقاله مرتبط” در پایین همه صفحات مقاله و استفاده از پنجره های بازشو یا پوشه برای جمع آوری آدرس های ایمیل بازدید کنندگان برای اقدامات بازاریابی مجدد در آینده است.

ناشران همچنین باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای صفحات وب آنها با کلمات کلیدی مرتبط است که بازدید کنندگان از آنها برای یافتن وب سایت های خود استفاده می کنند. پر کردن کلمات کلیدی ، spamdexing و سایر تکنیک های SEO کلاه سیاه ممکن است به طور موقت باعث بهبود رتبه بندی یک نشریه در صفحات نتایج موتور جستجو شود ، اما ارزش مادام العمر ضعیف است و خطر قرار گرفتن در لیست سیاه از نتایج جستجوی Google بسیار واقعی است.

افرادی که به یک وب سایت می رسند و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا نمی کنند ، تقریباً بلافاصله باز می گردند. این کمک می کند یکی دیگر از بینش های شگفت آور جستجوی مطالعه Backlinko را توضیح دهید ، این بود که میانگین جلسه جستجو 76 ثانیه طول می کشد. نیمی از جلسات جستجو در عرض 53 ثانیه به پایان می رسد.

زمان مهم است. جستجوی آنلاین هرگز عجله بیشتری نداشته اند. ناشران باید اطلاعاتی را که بازدید کنندگان به دنبال آنها هستند قرار دهند تا بلافاصله مشاهده شود ، و آنها باید آنها را با تکنیک های تعامل مانند فرم های جمع آوری نامه های الکترونیکی و لیست “مقالات مرتبط” پیگیری کنند.

جستجوی Google برای ناشران – 5 عکس آماده

اگر وقت ندارید مطالعه کامل رفتار کاربر Backlinko را مطالعه کنید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در اینجا کلیدهای اصلی و اطلاعات جستجوگر شگفت آور است که می خواهید در ذهن داشته باشید.

افرادی که جستجوی محلی را انجام می دهند معمولاً بیشتر از کسانی که به دنبال سوالات تجاری هستند ، روی یک پیشنهاد تکمیل خودکار کلیک می کنند.

  • 50? از کاربران Google در عرض 9 ثانیه از جستجو روی نتیجه خود کلیک می کنند.
  • 17? از کاربران پس از کلیک بر روی نتیجه ، به نتایج جستجو باز می گردند.
  • 59? از کاربران Google در طول جلسه جستجوی خود از یک صفحه بازدید می کنند.
  • فقط .44? جستجوگران به صفحه دوم نتایج جستجو می روند.